Vanliga frågor
Kontrollera om din granne också har strömlöst eller om gatubelysningen är släckt. Om även grannskapet står utan ström rör det sig troligen om ett större strömavbrott. Ta kontakt med nätägaren som du har ditt elabonnemang hos.
Om det bara är din bostad som står utan ström, hör av dig till oss så försöker vi i första hand se om vi kan hjälpa dig på telefon med felsökning. I annat fall kommer vi ut på plats snarast möjligt och felsöker.
Hör av dig till oss på telefon så gör vi vårt bästa för att lösa ditt problem så fort som möjligt.
Ja, vi är behöriga elektriker och godkända av elsäkerhetsverket samt försäkrade för de tjänster vi utför.
Ja, vi jobbar både på löpande timdebitering samt med fasta priser. I samråd med dig som kund offererar vi det som passar dig bäst.
Normalt brukar vi kunna påbörja arbetet inom 1-2 veckor efter godkänd offert. Är uppdragets omfattningen av större storlek och inte kan påbörjas inom två veckor så får du veta detta redan innan vi lämnar en offert.
Ja, vi städar alltid efter oss. Vi kan även tillhandahålla miljöhantering av nedmonterat material om du önskar detta.